سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/10/24
11:38 عصر

آرشیو

بدست دخترخونه در دسته

پنجشنبه، 27 اسفند، 1383


 

سلام برادر و خواهرم .

    در آستانه ی سال نو ، ضمن عرض تبریک به شما و خانواده ی محترمتان و آرزوی ساعت تحویلی به همراه همسایه ها در مسجد محل ، برای خانواده ی هر خانه ی مسلمانی ، غرض از مزاحمت فقط احوال پرسی در این دم دمای سال نو بود .

    مثلا حالی پیش از نرم افزار دعای ساعت تحویل که عبارت باشد از : یا مقلب القلوب و الابصار ، یا ... ، وپس از آن .

     امیدوارم از دستاورد قلوب حسی ، صحف ابراهیم و موسی خویش ، سخت افزار جمعی حواس این خواهرتان را هم بی پاسخ نگذارید ، باشد که پاسش داشت و یاد آورش بود در قدقامت اندیشه ، تا مقبول افـتد نزد شما عزیزان هم .

     هر چند بیشتر امیددارم که از تحویل و تحول آمده در خورد و خوراک سوره ی مائده بفرمائید ، که در آیه ی : حرمت علیکم ال ... فان الله غفور رحیم ، از امروز و امروزتان را بگوش بسپارم ، یا در محل اظهار نظرتان زیارت کنم .

     پیش از خداحافظی بد نیست به اطلاع برسانم که ساعتی پیش از این ، در شبکه ی یک سیمای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ، مهمان برنامه آن شبکه ، حرف از ( کیت ) میزد ، حالا با کدام نرم افزاری که بعرض رسید ؟ و آیا خبر از اجتهاد ما هم دارند ؟ یا برای مقلدین خویش میفرمودند ؟ یا نه ، قضیه قضیه ی صدا و سیمای ماست و حجت الاسلامش هم طبق انتخابات : ( جمهوری اسلامی ) .

                                              با تشکر از اظهار رای یا نظرتان .

 


 
سه شنبه، 25 اسفند، 1383

حرف

 

به نام خدا .

سلام علیکم .                                   سه شنبه 25 اسفند 1383

     دخترم ، اول اینکه در نوشته ی قبلی ، یک ( اگر ) را مابین ( ... که من ... ) ، درسطر 6 مدادیش ، من جا انداخته ام ، و یکی دو مورد را هم آبجی تو ماشین کردنش گویا نوشته را طور دیگر خوانده .

     یکی ( ... سئوال راکد ... ) درهمان سطر 6 ، ویکی هم ( ... پاسخگوی ... ) در سطر 10 ، ودیگر هم ( ... هم آوازست ... ) درسطر 23 .

     بنا براین ، تلفن که وصل شد ، اصلاح کن .

     خب جمهوری اسلامی ایران ما اینه دیگه ، اون شاه بود که حرف از تحصیل رایگان می زد و دستور طلب علم یا بقول ما دانش ازمهد تا لهد ی مثل مثلا دانشگاه آزاد اسلامی نمی داد .

     خب ، زمستان دیگری را هم داریم پشت سر می گذاریم و این چند روز مانده به : یا مقلب القلوب و ... ، مرا یاد آخرین نوشته ام به داداش می اندازد ، که روزهای اضافه خدمت نظام وظیفه ی اجباریش را در اهواز می گذراند .

     راستی ، تایادم نرفته : اهدنا ال ... ، درنماز را هم بگویم که حرف آخر را هم زده باشیم ، مثل حرف اول .

     در ضمن ، دیروز از انجمن اسلامی داداش وآبجی که مدرسه می روند ، جویا شدم ، بی خبر بودند ، آخه تلویزیون : ( گروه ) ی از علی اکبر و فدائیانش را نشان می داد .

      به امید سال نو ی بهتر از سالی که پشت سرمی گذاریم ، برایت درخانه ، پدر .

 


 
دوشنبه، 24 اسفند، 1383

پرسش

 ولی : برائه من الله و رسوله ... .

    امشب بعد از خبر ساعت 19 ، برنامه ای در گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه ی یک سیمای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ، برای بیننده ای مثل ما : ( تهیه ) کرده بود .

    نبی : الم یعلم بان الله یری ؟

    فرزندم ، خدا بالای سر شاهده که  اگر من این دم عیدی مخالف مطرح کردن سوال  را کد  دو : ( ماه ) پیش حتی آن گروه فرهنگی یا معارفی ، و یا فرهنگی : ( و ) معارفی هم باشم ، چه رسه به :‌( اسلامی ) ایندو .

    تحت تکبیر : ( نگاه ) هم ( گوش نواز ) ست . ولی ، هم آوازی با : نگاه فلسفی آقای حسن رحیم پور ، پاسخگوی : دانشجویان و اساتید ، در آن برنامه ی ... ، جای حرف دارم .

    بقول شهید مطهری ، در یونان پیش از میلاد ، که در هزاره ی سوم آن هستیم ، در مقابل دانشمندان ( دوستار دانش ) ی قد علم کرد .

    حضرت امام ( ره ) هم ، سلسه ی پیشینیانش را تا مقام شاگردی حضرت سلیمان نبی علیه السلام تحقیق و تفحص فرمونده اند .

    حالا ، داستان آن حضرت و نوشتن : بسم الله الرحمن الرحیم ، هم که به ( سمع ) شاگردانش نرسیده باشد ، همان دوست داشتن هم گویا گوش نواز نبوده .

    ( چرا که ) شاگردش دوست داشتن ، محبت و ... به دانش راپیش گرفته و ... ، عرفان و اشراقش ( مسئله ) ی بعضی شده ، و شاگرد شاگردش هم دانش : ( عشق ) را موضوع بحث .

    دخترم ، در نماز میگوییم : ایاک نعبد و ایاک نستعین ، و نعبد ایاک هم نمیگوییم .

    در تفسیر گفته شده ، که دوست دارم تو را ، فرق دارد با تو را دوست دارم .

     به نظر تو ، دوستار  دانش ، با کدام هم آوازست ؟ و پیش از دوست داشتن ، محبت و بقول بعضی عالیترش : ( عشق ) ، چه بگوش میرسد ؟

                                                                        فعلا ، خدانگهدارت ، پدر .

 


 
شنبه، 22 اسفند، 1383

حرف
حرف
بنام زبان و قلم ... آفرین .

سلام فرزندم .

پس از ، بقول برادر خراسانی ، رضوی و مشهدی ما درشبکه ی یک سیما ی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ، که مسجد هم مسئله ای برای : ( اندیشیدن ) باشد ، که بقول تو : ( بچه ) مسلمانی ، نه تنها بزبان آورد ، بلکه خبر آورد که در : ( دولت ) برقی ایشان همچین سوت و کور هم نیست ، می شود رفت سراغ به اصطلاح : نرم افزار .

امیدوارم مثل سخت افزارش باز نگی : ایول بچه مسلمونا .

( چراکه ) بقول حضرت امام ( ره ) ، هرچه فریاد داری سر آمریکا خالی کن .

منتظر لبخند بسیجی دخترم ، پدر .

ازهمان ( ط ) ریق که به اطلاع سازمان فوق الذکر رساندی ، بازهم می شود : ( مسئله ) را طرح کرد ، باشد که پس از پرسشی که حضرت امام ( ره ) ، در پیامشان به بنیاد نهج البلاغه ، داشته اند ، به دیگر پرسش ، که ( نزول وحی ) می باشد ، انشاء الله پرداخت .