سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/10/24
11:39 عصر

آرشیو

بدست دخترخونه در دسته

شنبه، 13 فروردین، 1384

حرف پدر
نویسنده: ا ع ی
شنبه، 13 فروردین 1384، ساعت 23:40

نیمروز بارانی وبعد . دیدی دخترم ، می خواستم امروز بریم سرکار ، فقط بعداز ظهر رفتیم و چند متری موزائیک چیدم . حالا هم که رایانه را کار انداختم ، نه تنها کاری در عالمی مثل همان بعداز ظهر بود ه ، بلکه باز هم خدای رحمان رحیم که بخواهد ، خواهد بود و مثلا لمس کلید ی از صفحه کلید هم مثل همان کار بعد از ظهر . پس نه تنها مثلا خواندن این که برایت می نویسم ، بلکه نوشته هم که پیش رویت می با شد ، در همان عالمه . باز هم با سخت افزار چشمم منتظر م نوشته ی آن بنده ی خدا را در محل اظهار نظر وبلاگ یا سایت تو نیز ( زیارت ) کنم . تابعد ، تا خدا چه خواهد .

E-mail: khane_7@yahoo.com
URL: hambastegi-va-va-va.persianblog.com


 
شنبه، 13 فروردین، 1384

نظر رسیده
نویسنده: پدرت
شنبه، 13 فروردین 1384، ساعت 1:31

یه حرف
سلام دختر ( م ) . هرچند امروز ، سیزده بدر هم کار دارم ، ولی در میان اظهار نظر هایی که زحمت کشیده و در پوشه ام گذاشته بودی ، یه بنده خدا به این بنده ، ولو بقول خودشان : ( مجازی ) هم که شده عنوانی داده . همان عنوانی که دیگر عناوین داده شده را هم پوشش می دهد و از آن که گفته شود از دیگرش هم گفته شده . ایشان ، در همان مقام هم یک تذکر نیز داده اند که من بیشتر این را می پسندم . ولو برای رفع مثلا مشکل یا مسئله ای که در میان باشد ، باشد . بنابراین ، اگر در وبلاگ یا سایت یادآوری هم مایل باشند ، خدایمان نرم افزار علم مسموع را به بنده هم داده که شنوده ی حرف ایشان باشم ، که پروردگارمان نرم افزار علم مطبوع را به ایشان هم داده . والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته .
پدر ( ت ) .

E-mail: khane_7@yahoo.com
URL: hambastegi-va-va-va.persianblog.com


 
پنجشنبه، 11 فروردین، 1384

سپاسگذاری
السلام علیک : وبلاگ ، سایت ووو ی ( همبستگی ).
ضمن عرض تسلیت بمناسبت اربعین حسینی ، اگر نگفته بودید می گفتم که می دانم چرا ، ولی ، چرا از صمیم قلب هم تشکر نکنم ، که چرا ( یادآوری ) را .
والسلام تا بعد . تا بهار اندیشه ، دانش و انشاءالله همزبانیم.

 
چهارشنبه، 3 فروردین، 1384

عجب ! در ساعت ??:?? و ??:?? من که مانده ام.

 
چهارشنبه، 3 فروردین، 1384

دید و بازدید پدر
نویسنده: ا ع ی
چهارشنبه، 3 فروردین 1384، ساعت 12:26

وبعد : هم ( سال نو ) و هم بگویی نگویی می شود مثلا هوا را هم بهانه کرد و سرکار نرفت . ولی ، اگر درعالم بیکار دیدی ، من هم بیننده ی دوم آن . ... علیکم ال (سلام ) . (سال نو ) شماهم ( مبارک ) . آری ، چه ( عیبی ... داره ) ؟ سال همبستگی به فرمایش ( شما ) هم مبارک ؟ مگر حکما عیبدار هم باید باشه و مال پای لنگ هم ؟ مثل مثبت و منفی قدیم ، یا منفی و مثبت جدیدش ؟ و مرگشان هم برای همسایه ، خوب ! خب ، اگر اجازه بفرمایید بیشترازاین وقت گرانبهایتان را نگیرم ورفع مزاحمت نمایم ، هرچند وظیفه ی من کوچکتر بود که اول خدمت برسم ، بزرگواری فرمودید ،(خدا حافظ شما ) هم ، تابعد . گیرنده : ی ... و ب ... .

E-mail: khane_7@yahoo.com
URL: hambastegi-va-va-va.persianblog.com



 
سه شنبه، 2 فروردین، 1384

تبریک پدر

نویسنده: ا ع ی - سه شنبه، 2 فروردین 1384، ساعت 14:59

وبعد : ضمن عرض تبریک ، درآستانه ی بهار 1384 که ( لباس ) این چیه ، وبلاگ را هم تن ما هم کرده باشید، باز هم مرغ یک پادارد . امیدوارم که اهل خانه ی ما هم کم و کسری برای : همبستگی ، نگذارند و اگر هم در این : تعاون ، بگذارند ، خدا خودش جبران کند . این مهم میسور نیست : مشارکت ، هم مگر زیر سایه ی مسجد محل ما ، که از جایزه ی قرآ ن خوانی شهرداری هم ، محل ما که محروم است . مظاهر غربی مثل همان شهرداریش ، فقط هم مثلا آ مریکایی آنهم نه ، بلکه شرقی و مثلا ژاپنیش هم ، روسی و آن طرف آبهای خلیج همیشه فارس و حتی اسلامیش هم ، تا حالا که فقط حرف از ( شهر ) داری ، حتی در : مدینه النبی ، هم زده اند ، مثل چه ؟ مثل حرف علمی زدن با منطق ارسطویی ، یا کامپیوتری ، یا ایرانیش : رایانه ای . چراکه : مشارکت ، برای همزبانی با مثبت یا منفی جدیدش ، باید منتظر رقم دیگرش شد ، تا زبان باز کرد و آنهم برای رقم دیگر حرفی زد .
... ، انظر ... ، لاتجعل مع الله الها آخر ... : قرآن ، بنی اسرائیل . امیدوارم که مثلا امورمساجد ، شهرداری وووی مسجدی برای این قرآن خوانی ما جایزه ای ، یا به بهانه ی عیدی هم به ما چیزی نده که اگر پس بفرستیم که خوبیت ندارد ، واگر هم قبول کنیم که ( لباس ) ایشان را پوشیده ایم و شریک جرمشان .

تا بعد

E-mail: khane_7@yahoo.com
URL: http://hambastegi-va-va-va.persianblog.com/