سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/10/24
11:39 عصر

آرشیو

بدست دخترخونه در دسته

سه شنبه، 30 فروردین، 1384

یادآوری

فاما الیتیم فلا تقهر ، واما السائل فلا تنهر – قرآن – والضحی .

چند روزی پدر مادرم رفته بود مشهد زیارت ، من هم برای اینکه مادر بزرگم تنها نباشد و کمک حالش باشم خانه ی آنها بودم ، امروز که برگشتم در گشت و گذر نوشته ی زیر را در وبلاگ از هنر رزمی ... دیدم :

 


 

تنفسی برای دعا :

 

با توجه به فرمایشی که از آقا امام حسن عسگری (ع) شنیده ام ، خدایا ، همانطور که ما را از نعمت پدر و مادر محروم نفرموده ای ، بیرون از خانه هم بی سرپرست مگذار .

( چرا که ) در وبلاگ سیره دیدم :

 

 
: مکتوب یا نوشته نشده ای .

 

بسم الله الرحمن الرحیم ، ... ، الله لا اله الا هو الحی القیوم ... .

     برنامه ی سوال شبکه ی دوی سیما ، سلام علیکم .

     در دومین قسمت پخش آن برنامه ، مجری محترم تحت عنوان ( پرونده ) ی بانک و بانکداری مطالب سودمندی فرموندن ، ولیکن با توجه به تلفن و تماسهای دیگر که پخش شده ، جز یک مورد ، همگی کار چندانی به آن مطالب نداشتند که مثلا بانک شاهنشاهی ، سپه و مشترک ایران و دیگر کشور ها مثلا انگلیس ، چرا و چگونه در این مملکت جا باز کرد و با خود چه آورد و چه برد ، ( چرا که ) مثل مثلا ( کلاس ) ش هم هنوز ( بانک ) به گوش میرسد .

     پرسش دیروز بنده زاده را نیز میتوان با پرونده ی بانک و بانکداری هم پاسخ داد ، برای همین که برای ( رسیدن به پاسخ پرسش ) ، این راه حل را هم پیشنهاد کرده باشم ، هر چند ( کارشناسان )دست اندر کار آن برنامه در این زمینه کارشناسترند .

در ضمن بهترش اینس که مثل مثلا بحث پس از پخش فیلم سینمایی ، مثلا در برنامه ی سینما یک شبکه ی یک سیما ، همراه با بحث هم باشد ، ( چرا که ) پرسش فقط این نیست که از این رهگذر هم به مثلا وامی رسید یا بهتر رسید ، حالا به چه    قیمت ؟ آیا به چنین پرسشی مثلا مجری محترم آن برنامه ، و  اتاق فرمان ووو توان نزدیک شدن را دارند ؟

     با تشکر از وقتی که صرف شد ، والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته ، احمد علی یزدی ، از خوی کوی ولیعصرش ، که حتی بانک مثلا ( سپه ) ضرر ده هم ندارد ، حتی با ساختمانی آجری ، چه رسد به سنگ شده و با سنگ گرانیت هم ، حالا بر و دونبش و دیگرش هم بماند .

 

 

 


 
جمعه، 19 فروردین، 1384

نوشته ی رسیده :

حجاب یا : پوشش
سلام علیکم .
برای پاسخ به پرسش ، امشب در برنامه ی درسهایی از قرآن شبکه ی یک سیما ، مسئول نهضت سواد آ موزی ، که یک وقتی آموزشیارش هم بوده ام ، و خبر دارم که در کتاب درسی اجتماعی آن هم از مسجد چه گفته شده ، حرف از مسجدی زده شد ، که ( می خواستند ) در کنار مسجد شهر ی بسازند .
چرا که حاکم شهر در آن نماز نخواند .
ایشان حرف از : مهجوری ( مسجد ) و مظلومیت اهل ( ش ) هم زدند . و ... .
مثلا خواندن نوشته ای که یک روزی مثل امروز برای درس اجتماعی هم نوشته شده بود ، اگر نوشته شده بود ، یا ( خوانده ) شود آن که ... .
حالا چرا مسجد ؟ می خواستند بسازند ؟ و چرا نماز ؟ برای افتتاحش ؟ یا مسجد شدنش ؟
امروز .
هرچند سخت است ، نه تبریک بمناسبت جمعه ، بلکه مثلا محروم شدن ( اهل حجاب ) ازتحصیل در جایی و مرسی گفتن درجایی دیگر .
چرا ؟ شاید صلح آمیز نبوده روسری ، که ( محکوم ) شده .
آری ، اندیشه هم حساب کتاب دارد ، ولی ، حرف از عمل با متدولوژی علومیست ( مثل ) آن علوم اجتماعی برای ( اهل الله ) ، که بعنوان ( تولید ) فکر یا اندیشه ، و علم و دانش آن دو هم ، درحال ( تولید مثل ) ست .
فردا .
آری ، باز ضمن عرض تسلیت ، عیبی ندارد تولید مثل عالم آل محمد علیه السلام هم ، و تولید مثل علم آن حضرت هم .

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته .


 
دوشنبه، 15 فروردین، 1384

حرف یک ، دو و
یادآوری : بسم الله الرحمن الرحیم ، ... ، ... ما یکون من نجوی ثلثه الا هو رابعهم و ... .

قرآن ، مجادله


نویسنده: پدر
دوشنبه ، 15 فروردین 1384، ساعت 0:28

منطق یک و دو
سلام فرزندم ! فکر می کنم می دانستی ، که وقتی از سر کار آمدم و سلام کردم ، گفتی : آقا ازغدی تازه شروع شده . هر چند فقط لباس رویی را درآوردم ، ولی بالباس خاکی زیری نشستم که از : آزادی در ( یک ) و ( دو ) ، یا دو ( و ) یک ایشان هم ، مثل یک ( و ) صفر یا صفر ( و ) یک جدیدش ، در سال گذشته : ( عقب ) نمانم . در میان یک و دو هم مثل ممکن الوجود : ( خاص ) یست که نه هست ( و ) نه تیست و نه حالا یکی از اقسام یک ( و ) دو مقابل یک دیگر ، که حالا گویا به هیچ ( یک ) هم : ( نمره ) صفر هم داده نشده ! پس ، قضیه حل گشت ! دیگه بقول ریاضی هم ، مثلا در کلاس سوم ابتدایی جمهوری اسلامی ایران هم ، خیالت آسوده که دیگر : صفر ( شام ) ی کباب تقسیم ، نمی شود . حالا ، در نهضت سواد آموزیش هم ، آیا چنین ؟ می توان منتظر ماند تا شب جمعه . پس ، تابعد . گیرنده : سیما ( یک ) .

E-mail: khane_7@yahoo.com
URL: hambastegi-va-va-va.persianblog.com