سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/10/24
11:44 عصر

آرشیو

بدست دخترخونه در دسته

شنبه، 15 مرداد، 1384

تبریک و ...

بسم الله ... احد ...

ضمن عرض سلام و تبریک بمناسبت حلول ماه صفر و تولد آقا امام محمد باقر ـ شکافنده ی علوم از ... ، منجمله علم ریاضی هم ـ علیه السلام ، در پاسخ به (‌ نظر !؟ ) ی به حرف وبلاگ پدر آمده :

نویسنده: احمدعلی

شنبه، 15 مرداد 1384، ساعت 2:3

باسلام متقابل خدمت آقا جلال عرض شود که چرا : ( ناراحتی ... ) ؟ بقول خودتان : ( یک ) تبلیغ که بیشتر نفرموده اید . پس اگر از : ( یک ) ? ، ? ووو ، فرموده باشید بنده را که مدیون خود هم فرموده اید ، ولی بقول خودتان : ( ولی ) ، : ( چراکه ) در : ( کار برای همه ) شما چیزی جز : ( صفر ) ? ، ? ووو ، من که ندیدم ، آری اگر بقول شما منطق جدید ، یا ریاضی و یا کامپیوتر یا ( بومی ) ش رایانه ، منطق دانش ، دانش تجارت و دانش تجارت ( ماشین ) ی باشد ، شاید بشه گفت که چون بقول شما مثلا : ( در کل دنیا باب ) شده ، یا : (یه روزی همه مردم ایران بالاخره با این روش تجاری کنار می یان و یکی از اصول کاری اونها میشه ) ، مثلا مثل : ( جمهوری ) این ( شکل ) ی کار کرد ، ( ولی ) اینجا ( ایران ) ست . امید وارم ایرانیان یا بقول شما : ( آریایی ) ها ی محل زندگی ما هم وضعشان آنقدر روبراه شود که نه تنها در تابستان و فصل ( کار ) ما دستشان بکار بیاید ، بلکه زمستان هم بیکار نباشیم انشاء الله تعالی ، سلام بنده را به دوست ( همکار ) تان یا ( نیم ) دیگر ( 2 ) ی ( یک ؟ ) تان یا : ( معرف ) تان هم برسانید ، والسلام .

E-mail:  وارد نشده است

URL:  hambastegi-va-va-va.persianblog.com


نویسنده: jalal

پنجشنبه، 13 مرداد 1384، ساعت 16:44

با سلام خدمت شما وبلاگ نویس عزیر...وبلاگت زیبا و مطالبت گیراست...دنیای وبلاگ نویسی دنیای بزرگ و آزادیه و هر کس میتونه آزادانه ایده ها و نظراتی رو که براش باارزشن بیان کنه...من برای شما پیشنهادی دارم که عملی و بسیار خوبه که شما میتونید با استفاده از دوستیها و روابطتون با دیگران اون رو عملی کنید.من مدتی که به پیشنهاد یکی از دوستام مشغول به این کارم و خیلی ازرش راضی هستم...شما هم میتونید مثل بقیه در هر جای ایران هستید این فعالیت رو شروع کنید..اگه تو گوگل یا جستجوگرهای دیگه سرچ کنید متوجه میشید که دیگران هم از طریق اینترنت و ذوق و سلیقه و وقت آزادی که دارن از این راه دارن خودشونو تا آخر عمر بیمه میکنن.من تونستم پس شما هم میتونید.در همین وبلاگ یا یک وبلاگ جدید میتونید به راحتی این کار رو شروع کنید و گسترشش بدید.چنانچه مایل بودید به وبلاگ من سر بزنید و مطالب مورد نیاز برای شروع کارتونو ازش استخراج کنید..در ضمن از بابت اینکه این نوشته من به نوعی میتونه یک تبلیغ برای بینندگان وبلاگ شما از قسمت نظرات باشه ازتون تشکر میکنم و اگه باعث ناراحتیتون شده عذر میخوام...جلالhttp://ajob4all.persianblog.com

E-mail:  jxxxx007@yahoo.com

URL:  ajob4all.persianblog.com


 
پنجشنبه، 13 مرداد، 1384

دانش و : ( دانش ) ریاضی
برگرفته از وبلاگ همبستگی ووو :
پنجشنبه، 13 مرداد، 1384

عالم و : عالم ( فراغت ) و فراقت

       سلام دخترم .

شکر خدا نه تنها دیروز سر کار نرفته  بودیم که ( توان ) ستم مراسم تنفیذ را از تلویزیون ببینم ، بلکه امروز هم در خدمتم ، پس تا کار دیگری پیدا نشده فرصتی داریم که هم برادرات هم به خودشان برسند و هم من که مثلا کمی هم به داداش کوچولو برسم که برایش با آن سه نفر دیگه از بچه های محل در : ( کانون ) پیش آمده ، و حالا نه تنها آن کانون ، مدرسه وووی ( محل ) تعلیم وتربیت یا آموزش و پرورش انفاقی ندارند ازآنچه روزیشان شده بوسیله ی همین بچه ها ، که اگر نبود این ( ولی نعمتشان ) برای کی می ( توان ) نستند تعلیم و تربیت ( رایگان ) هم راه بیندازند ، بلکه برای طرد این بچه ها از محل گذراندن ( اوقات فراقت) که نه ، بلکه برای تغیر زندگشان هم به هر همکاری با دیگر موسسات ، سازمانها و ادارات منجمله اداره ی ... هم نه تنها تن می دهند ، بلکه افتخار ی هم : ( تعاون ) یا همکاری دارند  .

     فعلا باز بماند آ ینده ی فرادای داداش محسن و خانه و : ( خانواده ) اش چه در ( شکل ) جماعت و جمعه ی سرزمینش ایران ، وچه به هر شکلی که در دولت و : ( کابینه ی هفتاد میلونی ) معرفی شده یا شناخته شود ؟؟؟

پس فعلا در خدمت تو هستم و ( قضیه ) ی عالم و : ( ... عالم امکان ) ی که در مراسم تنفیذ دیروز گفته شد .

     قضیه مثل همان علم یا دانش و مثلا دانش ریا ضیست که ( حداکثر ) دو رقمی جدیدش هم : ( بنام ) علم یا دانشی مطرح می شود ، ضمن اینکه بقول داداش محمد ، که در آخرین نوشته اش از اهواز ، که در : ( قوه ) یا نیروی انتظامی آنجا خدمت نظام وظیفه ی ( اجباریش ) را تحمل می کرد ، در دادگستری !؟ ش ، و مفتخر به گرفتن کارت ( پایان ) خدمت و اضافه خدمتشان هم شد ، از همانها که مثل همین کانون ، مدرسه وووی داداشش گویا هیچ نسبتی با او ندارند ، حتی در ( جمع ) هفتاد میلونی هم ، نوشته بود : ( تاسه نشه ، بازی نشه ) ، که در پاسخ به آن بود که برایش نوشته بودم ، که شهید مطهری هم می گوید ، تا دو نشه بازی نشه .

     حالا منظور داداش بماند ، که : تاسه نشه ... ، چه می ( توان ) د یا ( امکان ) دارد که باشد ، هر چند : لا ی ( مکن ) الفرار من حکو متک ، : ( چرا که ) : ایاک نعبد ، را پس از : ... یوم الدین ، می گویی .

     پس ( ممکن الوجود ) هم فرق دارد با ( وجود ممکن ) گفتن ، مگر اینکه ممکن باشد یا بتوان فرار کرد از آن که حاکم است بر حرف زدن ، حتی برای گفتن مثلا : ( مجموعه ی تهی ) و یامثلا ( عالم عدم ) پس از ( مجموعه ی عضو دار ) که مثلا : ( هفتاد میلون ) عضو دارد ، و همینطور ( عالم وجود ) .

     ودر ثانی : ( ... عالم امکان ) هم ناظر بر ( عالم وجود و عدم ) گفته شده ، ونه ناظر بر یکی از این ( دو ) ، ویا ( فارق و فارق ) از ایندو هم .

     در ضمن این : ( مواد ثلاثه ) اختصاص به ( گویش ) یا بقولی : ( گفتمان ) منطق و فلسفه ، یا حکمت و به اصطلا ح حکمت اسلا می ندارد ، در منطق جدید یا ریاضی و به اصطلاح کامپیوتر یا رایانه هم بقول داداش : تاسه نشه بازی نشه .

     و سوم هست و نیست ، عضودار و تهی ووو  را ( عالم ) نه این و نه آن این دو گفته اند ، در حالیکه همانطور که عرض شد این را دوم هر ( یک ) از آن دو می ( توان ) گفت ،  پس از ( آن ) دو ، که ب ( توان ) گفت : نه هستی و نه نیستی ، یا بقول منسوب به عوام ، که خواص ، نخبگان ووو ی ( عوام !؟) نسبت داده اند : می توانی یا امکان دارد که مثلا عضوی از ( جمع ) مثلا هفتاد میلونی ایرانی باشی و امکان هم ( دارد !؟ ) که نباشی .

     : چراکه ( کسانی ) از این مجموعه هم نخبه هستند و ( کسانی ) هم هستند !؟ که نخبه چی ؟

     یادت می آید : فاتوا بسوره من مثله ؟ که : ودعوا شهداءکم من ( دون ) الله ؟ که گفتیم امکان ندارد فرار از شاهد آوردن از هستی ؟

     فعلا بسه ، راستی از دانش و مثلا : ( دانش هسته ای ) هم چه خبر ؟

                                                             تا بعد ، خدانگهدار _ پدر .   

 



 
چهارشنبه، 12 مرداد، 1384

تبریک و ؟

برگرفته از وبلاگ همبستگی ووو :
چهارشنبه، 12 مرداد، 1384

تبریک و...

سلام علیکم .

جونم برای دخترم بگه که ایکاش همانطور که بتوانم به خانواده یا ( ملت ) م تبریک بگویم : ( امکان ) داشت که به ملت یا اهالی محل به عبارت دیگر جماعت و جمعه ی آنهم تبریک گفت .

: ( چراکه ) اگر تلویزیون تکرار مراسم تنفیذ را داشت بیا تا با هم ببینیم که ... .

                                                     والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته - پدر .