سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/10/24
11:50 عصر

آرشیو

بدست دخترخونه در دسته

جمعه، 27 آبان، 1384

باسلام عرض تبریک روز جمعه که زیر سایه ی مسجد محل خانه هایتان گرم باشد ، این پاسخ را دیدم که پدر به اظهار نظری در وبلاگش داده :

نویسنده: احمدعلی یزدی
جمعه، 27 آبان 1384، ساعت 7:0

علیکم السلام جناب ظهوری حق گو . آری الحق مر . ولی بقول شهید مطهری : برای علی علیه السلام که حق نه تنها تلخ نیست ، بلکه شیرین تر از عسل و زیباتر از گردنبند بر گردن عروسست . مثل مرگ که حق است . امیدوارم ( رب فلق ) یا سپیده دمی مثل امروز زیر سایه یا ( ظل ) آقاامام زمان علیه السلام یا علی این عصر و زمان عمر نوحی را که فرمودید به شما داده و زبانتان را گویاتر ازاین بگرداند انشاءالله تعالی . والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته .




 
جمعه، 20 آبان، 1384

بروز رسانی پدر

باسلام وعرض تبریک به اطلاع می رسانم که پدر چنین بروز کرده :

بروز رسانی

سلام علیکم .

امروز دخترم ما بروز می شویم ، برای یک هفته  پس از هفته ای که گذشت ، ساز و کارش هم نماز جمعه ی شهر ودیارمان ایرانست ، همانطور که در نماز عید برنامه ی یکساله داده شد .

آری هفته ی گذشته هم دخیل است در برنامه ریزی برای سال آینده ، مثلا عزیزی فرموده اند که : چرا بروز نمی کنم ؟  واین  هر چند در ( اصطلاح ) رایج بین وبلاگ نویسان معنی دارد  ، ولی منحصر به این معنی نیست ، : ( چرا که ) ما بعنوان مثلا ایرانی وبلاگ نویسی می کنیم  ، که می شود بعنوان مسلمان ایرانی هم نوشت و همینطور شیعه .

در ضمن دخترم اگر در وبلاگ تو هم نسبت به این حرفم پرسشی مطرح شد ، بی خبرم نگذار ، ( برقی ) خبر برسان  ، نه اینکه خط خبر مشکل داشت هم ، هر چند که من هم به وبلاگت به اصطلاح سر بزنم ، والسلام و اولین جمعه هم مبارک ، پدر .


 
جمعه، 13 آبان، 1384

خودشناسی
باسلام و عرض تبریک طبق معمول سابق حرف پدر را بعرض میرسانم ، ( چراکه ) چنین بروز کرده :


الله اکبر و الحمدلله و ( نیست شناختنی ) الا الله و الله اکبر .

سلام دخترم .
ضمن عرض تبریک و امید به اینکه امروز برای من هم عید باشد عرض شود که پس از صبحانه که دست مادر درد نکند که طبق معمول سابق برایم قایم کرده بود و سه ( یک ) ش را زدم ، رفتم سراغ نماز عید تهران پایتخت ایران یا : ( خود ) ایرانیم .
: ( چراکه ) پس از من و در خانه ، محله ووو ، ایرانیم هستم و اللهم صل علی محمد و ( ال ) محمد وعجل فرجهم و ... ، والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته ، پدر .