سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/10/24
11:25 عصر

آرشیو وبلاگ قبلی

بدست دخترخونه در دسته

پنجشنبه، 12 آذر، 1383

نظر به نظر:

                                                      قال النبی ص :

قال الله تبارک وتعالی : بسم الله الرحمن الرحیم ، اقرا باسم ... ، ... ، ... واقترب .                                                    

سلام علیکم .                                                                        خانه ،آذر 1383

      فرزندم ، سخنرانی برادر حسن رحیم پور ازغدی در دانشگاه فردوسی مشهد را ، که  از شبکه ی یک سیما ، یکی دو هفته پیش پخش شده بود ، گفتیم که گرفته و ...  .

     گرفتن ، مثل گوش کردن همین حرف ، شنیدن فرمایشات ایشان درهمین سال ، همان دانشگاه ووو هم همینطور . درک ومثلا دریافت « یک » اظهار نظر هم می شود .

     این شامل اظهار حتی یک : ( صفر )هم می شود ، چه رسد به : ( صفر یک ) ش که به اسم : منطق جدید ، ریاضی و کامپیوتر هم نامبرده می شود .

     جالبترش مثل خبر همین دیروزه ، که گویا در رایانه ( میز کار ) ی می توان دید که در آن می توان نه تنها مثلا پوشه =  Folder ای مثل همان بنام پوشه ی جدید= New ی دید ، بلکه در اینهم الی ماشاالله تا دلمان بخواهد « یک » ی در قبلی که صفر ، خالی یا به زبان ریاضی : تهی است ، مثل : ( یک ) دوبعلاوه ( همان در یک ) چهار  ، که نه تنها صدا ، بلکه سیما یش راهم برای بچه ی کلاس اولی هم می توان نمایش داد . یادش بخیر سالهای آخر تدریسم در دبستان مصطفی خمینی قم .

     کجا بودیم ؟ اول اینکه : حرف همان حرفه ، مثل : ( العلم ) که اگر توش ( اذعان ) نباشد باب اول : منطق قدیم ، صوری وارسطویی شده ، وپیش نیاز فقه واصولش در مدارس قدیم ، ... ، وطالب علم مشغول به تحصیل درآن . 

      در ثانی گوش به مثلا : پیدایش کثرت در ادراکات مقاله ی پنجم کتاب اصول فلسفه وروش رئالیسم ، : ( نخستین بار ) ، که نه تنها یک صفر گرفته ، بلکه به : بایگانی هم سپرده .

     خوب ، بقول تو : ( چی ) داشتیم ، داریم وخواهیم داشت ؟ تا نوبت برسد به : اشغالگرش .

                                                                    والسلام علیکم و ... ، پدر .